قاب پروانه مینا کاری شده بزرگ نمونه زیبایی از محصولات قاب شده میناکاری است که برای تزئین انواع دیوار و دکورها استفاده می شود. طراحی قاب پروانه مینا کاری با رنگ های شاد مینایی صورت گرفته تا حس آرامش بخشی به شما منتقل نماید همچنین در طراحی پروانه میناکاری از طرح های سنتی ایرانی الهام گرفته تا فرهنگ اصیل پارسی به نمایش گذاشته شود. پروانه مینا کاری در سه سایز موجود است و قیمت پروانه میناکاری شده بر اساس سایز آن تعیین می گردد.  

قاب پروانه مینا کاری شده بزرگ قاب پروانه مینا کاری شده بزرگ

جنس پروانه میناکاری شده از مس با کیفیت و رنگ های استفاده شده برای طراحی آن از رنگ های مخصوص مینایی است. این پروانه توسط بهترین هنرمندان اصفهانی طراحی و ساخته شده است. طول پروانه 17 و عرض آن در بیشترین حالت 17 سانتی متر است . همچنین ابعاد قاب آن 27.5*27.5 سانتی متر می باشد.  

قاب پروانه مینا کاری قاب پروانه مینا کاری

میناکاری هنر آتش و خاک است این هنر برای ساخت ظروف مختلف مینا کاربرد دارد. برخی از ظروف میناکاری مانند بشقاب و گلدان مینا , هم بصورت تزئینی و هم بصورت کاربردی استفاده می شوند. ولی برخی مانند پروانه میناکاری شده فقط جنبه تزئینی دارند و در هر حالت اگر شما بصورت صحیح از آنها استفاده کنید برای سالیان طولانی بدون هیچ مشکلی مانند روز اول خواهند بود. توجه داشته باشید هر گونه فشار یا ضربه موجب آسیب دیدگی ظروف مینا خواهد شد.

پروانه میناکاری پروانه میناکاری

شما می توانید برای مناسبت های مختلف از این قاب پروانه زیبا بعنوان هدیه استفاده کنید . همچنین توجه داشته باشید برای چیدمان از سلیقه بانوی ایرانی کمک بگیرید تا با توجه به دیگر اشیاء دکوری محیط فضا و نوع قرار گیری مناسبی انتخاب گردد.

پروانه میناکاری شده پروانه میناکاری شده

حمایت از کالاهای با کیفیت ایرانی بجای محصولات لوکس خارجی می تواند زمینه رشد بهتر اقتصادی را برای کشور ما به ارمغان آورد. ترویج فرهنگ اصیل پارسی با محصولات زیبای صنایع دستی می تواند وجهه بهتری از ایرانیان به دیگران نشان دهد. قاب میناکاری شده پروانه نمونه ایی از صنایع دستی اصفهان با هویت ایرانی است.  

پروانه مینا کاری پروانه مینا کاری

قاب پروانه مینا کاری شده بزرگ قاب پروانه مینا کاری شده بزرگ

شناسه محصول: 901324

بازار مینا    BazareMina.ir


میناکاری اصفهان پروانه ,مینا ,میناکاری ,کاری ,استفاده ,ایرانی ,مینا کاری ,پروانه مینا ,پروانه میناکاری ,داشته باشید ,توجه داشته ,توجه داشته باشید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فیلم ایرانی 97 پزشکی آهنگ جدید ایرانی املاک شمال ایزدی اموزش در کلاس لاوسینما yazdanbag19 خدمات کامپیوتری و اینترنتی الوند Long gone :) بهـراد