قندان پایه دار مس و میناکاری نمونه بسیار زیبایی از هنر میناکاری بر روی فلز مس می باشد. با توجه به سلیقه های متفاوت , در طراحی قندان میناکاری شده می توان از رنگ نارنجی فلز مس به عنوان بخشی از زیبایی ذاتی محصول بهره برد. قندان میناکاری هم جنبه کاربردی و هم جنبه تزئینی دارد که این دلیل باعث افزایش قندان میناکاری اصفهان شده. با توجه به زیبایی و صرف زمان و هزینه بیشتر در پروسه طراحی و ساخت آن , ممکن است قیمت قندان میناکاری نسبت به نمونه های کلاسیک آن کمی بیشتر باشد که نشان دهنده ارزش واقعی آن است. چرا که ما سعی کرده ایم تا محصولات با کیفیتی برای مشتریان عزیزمان در سراسر ایران تولید نمائیم.  

قندان پایه دار مس و میناکاری قندان پایه دار مس و میناکاری

جنس قندان پایه دار از مس با کیفیت بوده که با نقاشی پرداز بسیار زیبا و دقیق هنرمندانه تزئین شده. ارتفاع قندان پایه دار 20 سانتی متر و قطر آن بدنه آن 8.5 و قطر پایه 5.5 سانتی متر است. وزن تقریبی آن 650 گرم می باشد. طراحی زیبا بر روی بدنه این قندان طر پروسه های متفاوتی در کوره های مخصوص پخته شده تا علاوه بر زیبایی بیشتر دوام و ماندگاری بالاتری بدست آورد.  

قندان میناکاری قندان میناکاری

بدلیل پخته شدن رنگ های مخصوص مینا بر روی بدنه فلزی فندان و تشکیل لعاب پخته شده , نقاشی آن خاصیت ضد آب بودن پیدا می کند بر این اساس در صورت نیاز شما می توانید آن را با آب شسته و بهتر است در هنگام شستشو از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نکنید. و پس از شستشو با پارچه ایی نرم آن را خشک نمائید. هر گونه ضربه و فشار به قندان ممکن است باعث ترک خوردن لعاب آن و آسیب جدی گردد.  

قندان پایه دار مس و میناکاری قندان میناکاری شده

این قندان زیبا مورد بسیار مناسبی برای هدیه دادن به دیگران می باشد. شما می توانید در مناسبت های مختلف مانند کادو تولد برای خانمها , آن را به کسانی که دوستشان دارید هدیه دهید.  قندان میناکاری از طریق گاه بازار مینا امکان پذیر بوده و امکان ارسال آن به سراسر ایران وجود دارد. قیمت قندان میناکاری بسیار مناسب بوده و با توجه به کیفیت بالای آن در نظر گرفته شده است.

قندان پایه دار مس و میناکاری قیمت قندان میناکاری

حمایت از کالای ایرانی می تواند به رشد اقتصادی بهتری برای کشور و بطبع باعث بهبود شرایط اقتصادی زندگی کمک بزرگی کند. این امر در کاهش سطح بیکاری جوانان و همچنین ارتقاء جایگاه فرهنگ اصیل ایرانی بسیار موثر خواهد بود.

قندان پایه دار مس و میناکاری قندان پایه دار مس و میناکاری

قندان پایه دار مس و میناکاری قندان پایه دار مس و میناکاری

 

شناسه محصول: 901282

بازار مینا    BazareMina.ir


میناکاری اصفهان قندان ,میناکاری ,پایه ,زیبایی ,بدنه ,پخته ,قندان میناکاری ,قندان پایه ,سراسر ایران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جام جهان نما پوکه معدنی دانلود کلیپ جدید قالب 20 حسابداران خبره آذربایجان بازگشت به خانه طراحی سایت ایده پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان