شکلات خوری مس و میناکاری از جمله محصولات زیبا و کاربردی صنایع دستی اصفهان است که می تواند با اکثر ظروف دکوراسیون های شما ست شود. در صورت قرار دادن شکلات خوری میناکاری با چیدمان مناسب جلوه ایی خاص به دکور شما خواهد بخشید. شکلات خوري مسي ميناکاري شده اثر دست هنرمندان ایرانی است که سال ها تجربه و ذوق هنری خود را در قالب نقوش زیبای سنتی بر روی ظروف مینا طراحی کرده اند. بطوری که ظرافت نقاشی های شکلات خوری مس و پرداز هر بیننده ایی را خیره می کند.  شکلات خوری میناکاری شده و ارسال آن به سراسر کشور برای تمامی هم وطنان مان در سراسر ایران امکان پذیر می باشد.  

شکلات خوری مس و میناکاری

شکلات خوری میناکاری پرداز از مس با کیفیت و مرغوب می باشد. ارتفاع آن 27 و قطر بدنه آن در بیشترین حالت 13 و قطر پایه آن 8 سانتی متر می باشد. وزن این شکلات خوری نفیس در حدود 900 گرم می باشد. رنگ های نقاشی آن در کوره های مخصوص طی فرایند های مشخص حرارت دیده تا لعابی براق بر روی ظرف بوجود آید.

شکلات خوری میناکاری

لعاب پخته شده بر روی شکلات خوری علاوه بر زیبایی و دوام بیشتر خاصیت ضد آبی داشته و شما می توانید در صورت نیاز آن را براحتی بشوئید. الیته توصیه می گردد برای طول عمر بیشتر بهتر است از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نگردد. همچنین قرار گرفتن در معرض فشار و ضربه می تواند باعث ترک خوردن جداره خارجی و ریختن لعاب و نقاشی ظرف گردد.  

شکلات خوري مسي ميناکاري شده

زیبایی و نفیس بودن این اثر باعث شده تا مشتریان فراوانی آن را به عنوان هدیه ایی ارزنده برای مناسبت های مختلف به دوسنان و اقوام خود بدهند. نقوش زیبای شاه عباسی با گل های زیبای طرح های سنتی ایرانی زیبایی و آرامشی خاص به ویترین شما خواهد بخشید. ظروف مس و پرداز زیبایی چشم گیری دارد و می تواند جلوه خاصی به ویترین و میزهای پذیرایی شما بدهد.

شکلات خوری مس و پرداز

ترویج فرهنگ اصیل پارسی با محصولات زیبای صنایع دستی می تواند نظر بسیاری را نسبت ایرانیان به خوبی تغییر دهد. جلوه های هنر ندیده ایرانی برای همه زیبا و دوست داشتنی است. علاوه بر آن صنایع دستی می تواند منبع بسیار مفید و سازنده ایی برای اقتصاد کشور باشد.

شکلات خوری میناکاری شده

شکلات خوری مس و میناکاری شکلات خوری مس و میناکاری

 

شناسه محصول: 901284

بازار مینا     BazareMina.ir


میناکاری اصفهان خوری ,شکلات ,میناکاری ,تواند ,زیبایی ,پرداز ,شکلات خوری ,خوری میناکاری ,صنایع دستی ,نقوش زیبای ,خواهد بخشید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Dylanvuunn1 homepage poodlehihi دانلود آهنگ و فیلم , سریال پیام آشنا دانلود آهنگ جدید به وبلاگ آوای خوزستان خوش آمدید درباره ماشین و موتور ها تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. تفریحات سالم دانلود سریال های آسیایی