قاب بشقاب میناکاری 25 سانتی از کارهای زیبای تلفیقی تزئینی صنایع دستی می باشد. برای زیباسازی فضاهای دکوری از بشقاب میناکاری قاب دار استفاده می گردد. قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک نمونه ایی از محصولات با کیفیت و لوکس دکوری برای زیباسازی سنتی دیوارها و مکان های شخصی و اداری است. بشقاب 25 سانتی میناکاری در یک قاب با پشت زمینه مشبک می تواند زیبایی و جلوه ایی خاص به محیط شما دهد تا همه چشم ها را خیره خود سازد. تضاد رنگ های روشن  و تیره بشقاب میناکاری قاب چوبی باعث جلوه و زیبایی خاصی شده تا فضایی دلنشین با دکوری شیک را برای شما تدایی کند.  

قاب بشقاب میناکاری 25 سانتی قاب بشقاب میناکاری 25 سانتی

جنس بشقاب میناکاری از مس بوده که با رنگ های زیبای مینایی توسط بهترین اساتید میناکار اصفهان به شکل بشقابی زیبایی در آمده. قطر این بشقاب 25 سانتیمتر و ابعاد قاب 35*35 سانتی متر می باشد. وزن این قاب مشبک در حدود 1300 گرم است.  

بشقاب میناکاری قاب دار بشقاب میناکاری قاب دار

قاب پشت مشبک میناکاری بسیار زیبا بوده و می تواند بر روی دیوار های با رنگ روشن جلوه ایی خاص به محیط ببخشد. البته شما می توانید برای زیبایی بیشتر چند قاب را با چیدمان های زیبای هنری کنار یکدیگر بر روی دیوار نصب کنید. قلاب آویز قاب در یکی از رئوس آن پشت قاب نصب شده تا بتوانید آن را به شکل لوزی و با ظاهری متفاوت نصب نمائید.  

قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک

جنس قاب از پی وی سی PVC با طرح چوب می باشدو در صورت نیاز می توانید برای گردگیری و تمیز کردن از پارچه های نم دار استفاده نمائید ولی توصیه می گرد بلافاصله با پارچه تمیزی خشک شود.  

بشقاب 25 سانتی میناکاری بشقاب 25 سانتی میناکاری

بشقاب میناکاری قاب دار ظرفیت بسیار بالایی برای هدیه به دیگران دارد. شما می توانید آن را در مناسبت های مختلف به دوستان و اقوام خود هدیه دهید . این قاب زیبا برای دفاتر و شرکت ها نیز بسیار مناسب است و بصورت هدایای تبلیغاتی در سازمان ها و ارگان ها استفاده می گردد.  

بشقاب میناکاری قاب چوبی بشقاب میناکاری قاب چوبی

قاب بشقاب میناکاری 25 سانتی قاب بشقاب میناکاری 25 سانتی

  شناسه محصول: 901287

بازار مینا     BazareMina.ir


میناکاری اصفهان میناکاری ,بشقاب ,سانتی ,مشبک ,زیبایی ,توانید ,بشقاب میناکاری ,توانید برای ,سانتی میناکاری ,میناکاری جعبه ,برای زیباسازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مشاوره حقوقی وبلاگ پایه یازدهم رشته انسانی،کنکور انسانی آشپزباشی چطور مغز واعصاب سالمي داشته باشيم روزمرگیهای دختر سخت کوش miraculous ladybug وب سایت رسمی دی جی مرتضی چیذری مرتضی چیذری Know Info Tech