بشقاب ميناکاري شده طرح و ان يکاد 20 سانتي متر را می توان جزء محصولات صنایع دستی مذهبی و قرآنی دسته بندی کرد. بشقاب مسی میناکاری طرح و ان يکاد حس زیبایی و معنویت خاصی به محیط پیرامون شما خواهد بخشید. بشقاب مسی میناکاری شده طرح و ان یکاد توسط بهترین هنرمندان میناکار اصفهان طراحی و ساخته شده و متناسب با تمام فضاهای دکوری شماست . استفاده هوشمندانه از هارمونی رنگ ها در طراحی بشقاب و ان یکاد باعث می شود حس آرامش و انرژی مثبت بیشتری به محیط پیرامون شما منتقل گردد. وجود بشقاب مينا كاري و ان يکاد در هر جایی باعث خیر و برکت بیشتری خواهد شد.  

بشقاب ميناکاري شده طرح و ان يکاد 20 سانتي متر بشقاب ميناکاري شده طرح و ان يکاد 20 سانتي متر

جنس بشقاب ميناکاري شده و ان يکاد از مس برغوب و با نقاشی و طراحی بسیار زیبای استادانه مزین به آیه شریفه و ان یکاد گشته . قطر بشقاب 20 سانتی متر بوده که آن را مناسب برای قرار دادن بر روی دیوار و یا قرار دادن در دکورهای شخصی شما خواهد نمود.  

بشقاب مسی میناکاری طرح و ان يکاد بشقاب مسی میناکاری طرح و ان يکاد

همه از خواص آیه شریفه و ان یکاد مطلع هستند و از دیر باز تا کنون برای معتقدین به آن ,  آیه وان یکاد راه حل رهایی از چشم زخم می باشد. داشتن چنین بشقاب زیبایی برای هر مکان شخصی و کسب و کاری خالی از رحمت الهی نیست. (معنی آیه شریفه و ان یکاد : و همانا نزدیک است کافران هنگامی که قرآن را می‌شنوند، با [نگاه‌ها و] چشم‌هایشان تو را به زمین بزنند و می‌گویند: او مجنون است؛ حال آن‌که آن جز اندرزی برای جهانیان نیست.)  

بشقاب مسی میناکاری شده طرح و ان یکاد بشقاب مسی میناکاری شده طرح و ان یکاد

بدلیل اعتقاد مسلمانان به قرآن و مذهبی بودن اکثریت مردم ایران بشقاب میناکاری طرح و ان یکاد مورد بسیار مناسبی برای هدیه به دیگران است. شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی نیز می توانند آن را به عنوان هدایای تبلیغاتی برای پرسنل و مدیران خود در نظر داشته باشند.

بشقاب و ان یکاد بشقاب و ان یکاد

بدلیل وجود لعاب مینا در جداره خارجی علاوه بر زیبایی شما می توانید در صورت نیاز آن را با آب بشوئید البته هر گونه فشار و ضربه می تواند باعث آسیب دیدگی و ترک خوردن لعاب آن گردد.

بشقاب مينا كاري و ان يکاد بشقاب مينا كاري و ان يکاد

بشقاب ميناکاري شده طرح و ان يکاد 20 سانتي متر بشقاب ميناکاري شده طرح و ان يکاد 20 سانتي متر

  شناسه محصول: 901289

بازار مینا    BazareMina.ir


میناکاری اصفهان بشقاب ,يکاد ,یکاد ,میناکاری ,ميناکاري ,شریفه ,بشقاب ميناکاري ,یکاد بدلیل ,قرار دادن ,مينا كاري ,محیط پیرامون منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

http://r94.rozblog.com/ دهیاری و شورای اسلامی روستای گپسر انلاین مارکت لینک فارسی پاکدست|مرجع مداحی و سخنرانی انتشارات ميانرشته ای (INTER-PUB) در جست‌و‌جوی شادی فروشگاه اینترنتی خرید راحت